Pa vse, kar sem hotu, so ble dobre vile

Pa vse, kar sem hotu, so ble dobre vile

Avtor:Simona Klaus

Dejstvo, da se v sodobnem svetu z oglasi srečujemo na vsakem koraku, je že dolgo splošno znano. Dosti manj znano pa je, da se že veliko dlje v takšni ali drugačni obliki neprestano srečujemo tudi s folkloro. Avtorica v monografiji opozarja na dinamiko folklore in njeno sposobnost neprestanega prilagajanja novim okoljem. Ugotavlja, da folklora v oglaševanju na svojevrsten način apelira na kolektivno zavest, na individualno in kolektivno identiteto in na ta način manipulira s spominom in čustvi ljudi. Avtoričin namen je bil ugotoviti, kateri folklorni žarni in primerki so uporabljeni v oglasne namene, kako pomembni so ti za oglaševalsko industrijo in s kakšnim namenom jih ta uporablja v oglasih. Monografija Simone Klaus Pa vse, kar sem hotu, so ble dobre vile: folklora v oglasih med letoma 1980 in 2011 v Sloveniji je prva knjiga na slovenskem območju, ki se ukvarja z vlogo folklore v medijih, pa tudi ena redkih v svetovnem merilu.

Leto izida:2014

Št. strani:278

Tip vezave:Mehka vezava

ISBN:978-961-237-649-9

Zbirka:Zupaničeva knjižnica

Redna cena: 10,00 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

19. 10. 2020
Oddelek za slavistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Gostujoča predavanja dr. Iváneka z Ostravske univerze

03. 09. 2020
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Spletna predstavitev za tuje študente

26. 08. 2020
Oddelek za zgodovino

Javno vodstvo po razstavi En krompir, tri države

26. 08. 2020
Oddelek za arheologijo

Metalurški dan

26. 08. 2020
Oddelek za filozofijo

Konferenca, posvečena Mahatmi Gandhiju