Kontakt

+386 1 2411 214
natasa.kavcic@ff.uni-lj.si

Govorilne ure

Zimski semester: ponedeljek ob 9h
Letni semester: četrtek ob 10:30

Samo po predhodni najavi študenta.

Kabinet

334

Oddelek za umetnostno zgodovino

doc. dr. Nataša Kavčič

Docentka za področje obče umetnostne zgodovine

Nataša Kavčič (1983) se je v študijskem letu 2002/2003 vpisala na enopredmetni študij umetnostne zgodovine Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani in diplomirala leta 2008. V študijskem letu 2008/2009 je nadaljevala študij umetnostne zgodovine na podiplomski stopnji, smer Umetnost srednjega veka. Leta 2010 se je zaposlila kot mlada raziskovalka na Oddelku za umetnostno zgodovino in leta 2014 uspešno zaključila doktorski študij z disertacijo "Kadelne in slikarske prvine na listinskem gradivu 1351−1500 iz Arhiva Republike Slovenije" (mentorica zasl. prof. ddr. Nataša Golob). Leta 2011 je bila na Filozofski fakulteti izvoljena v naziv asistentke za občo umetnostno zgodovino in leta 2014 v docentko za isto področje. Od 1. oktobra 2014 je zaposlena kot docentka na Oddelku za umetnostno zgodovino.

Raziskovalna področja:
Knjižno slikarstvo in okrasne prvine v listinskem gradivu srednjega veka

 

Obvezni predmeti

Izbirni predmeti

Sodelavke in sodelavci oddelka

Dogodki

05. 12. - 07. 12. 2024
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Konferenca Dediščine antihumanizma

03. 12. 2024
Oddelek za slovenistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Slovenščina v šoli: izzivi in priložnosti slovenščine kot materinščine na primarni in sekundarni stopnji vzgoje in izobraževanja

29. 11. 2024
Oddelek za umetnostno zgodovino, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Predmet Likovna umetnost v srednješolskem izobraževanju na Hrvaškem – kurikularni pristop

26. 11. 2024
Znanstvena založba, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Pogovor o novi znanstveni monografiji Gustav Mahler – perilegomena k njegovim simfonijam 1-7

26. 11. 2024
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Mednarodna konferenca: Glasovi prihodnosti: Pomen poezije v sodobnem izobraževalnem sistemu