Pri založbi Springer bo izšla nova knjiga prof. dr. Mojce Ramšak

Prof. dr. Mojca Ramšak z Oddelka za etnologijo in kulturno antropologijo Filozofske fakultete pri založbi Springer objavlja že drugo knjigo s protialkoholno tematiko. Delo z naslovom "Social Impact of Wine Marketing: The Challenge of Digital Technologies to Regulation" analizira marketinške trike alkoholne industrije v digitalnem svetu, ki plovejo pod radarjem zakonodaje ter razloge za nemoč samoregulativnih ukrepov in preventive. Alkoholna industrija si s pomočjo tehnologije in odličnim poznavanjem kulturno-specifičnih navad pivcev uspešno izmišlja vedno nove zanke, v katere uspe ujeti obstoječe pivce in tiste, ki jih šele namerava prepričati v doživljenjsko pitje.

Napovednik knjige, ki bo izšla leta v začetku leta 2022, si lahko ogledate na tej spletni strani.

Zadnje novice

Študentska moška odbojkarska ekipa druga v letošnji Univerzitetni odbojkarski ligi

Odbojkarska ekipa študentov Filozofske fakultete s pred. Gregorjem Hribarjem

Posvet zgodovinarjev ob 80. obletnici ustanovitve prve slovenske vlade po drugi vojni

Pozdrav članov prve slovenske vlade na častni tribuni 5.5.1945 v Ajdovščini (Avtor: Edi Šelhaus – https://galerijafotografija.si/2005/05/edi-selhaus-ob-60-letnici-zmage-nad-fasizmom/; licenca: Javna domena; URL: https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=64614583)