Didactic of Slovene Language 2

Didactic of Slovene Language 2

Study Cycle: 2

Lectures: 30

Seminars: 15

Tutorials: 0

ECTS credit: 4

Lecturer(s): izr. prof. dr. Vogel Jerica

• O. Kunst-Gnamuš (1992): Sporazumevanje in spoznavanje jezika. Ljubljana: DZS. COBISS.SI-ID - 32008960
• Kompare, A., Rupnik Vec, T. (2016): Kako spodbujati razvoj mišljenja. Od miselnih procesov do argumentiranja. Ljubljana: ZRSŠ. COBISS.SI-ID - 286938624
• Rutar Ilc, Z. (ur.) (2010): Medpredmetne in kurikularne povezave. Priročnik za učitelje. Ljubljana: ZRSŠ. COBISS.SI-ID - 253344000
• Taksonomija za učenje, poučevanje in vrednotenje znanja. Priročnik za učitelje. (2016). Ljubljana: ZRSŠ. COBISS.SI-ID - 285155584
• J. Vogel (2004): Priprava na ustno vrednotenje (preverjanje in ocenjevanje) znanja v 2. triletju osnovne šole. V: Slovenščina. Priročnik za učitelje v 6. razredu 9-letne osnovne šole, str. 47–58. Ljubljana, MK. COBISS.SI-ID - 215588096
• Vogel, J. (2012): Sodobnejši koncept sporazumevalne zmožnosti kot izhodišče za prenovo jezikovnega dela izpita iz slovenščine na splošni maturi. Jezik in slovstvo. 1–2/2012. 67–81. COBISS.SI-ID 746756
• Vogel, J. (2015): Modeli jezikovnega pouka pri predmetu slovenščina od leta 1990 do danes. Jezik in slovstvo. 3/2015. 171–181. COBISS.SI-ID 746756
• Vogel, J. (2014): Jezikovna kulturna zavest pri pouku maternega/prvega jezika. Jezik in slovstvo. 4/2014. 3–14. COBISS.SI-ID 746756
• Vogel, J. (2015): Modeli jezikovnega pouka pri predmetu slovenščina od leta 1990 do danes. Jezik in slovstvo. 3/2015. 171–181. COBISS.SI-ID 746756
• Vogel, J. (2015): Razlike v pojmovanju tradicionalne in kritične jezikovne zavesti ter njuna vloga pri razvijanju kritične sporazumevalne zmožnosti. Šolsko polje.1-2/2015. 103–120. COBISS.SI-ID - 122842112
• Vogel, J. (2015): Understanding language awareness in the first language teaching in Slovenia as a “traditional monocultural“ society. Journal of Language and Cultural Education. 2015/3(2). 35–50. COBISS.SI-ID - 3376891
• Vogel, J. (2017): Refleksija o nekim didaktičnim načelima nastave slovenskoga kao prvog jezika. V. Jasminka Brala-Mudrović (ur.): Nove smjernice u odgoju i obrazovanju/znanstveni prinosi Dragutina Rosandiča. Zadar: Sveučilište. Odjel za nastavničke studije u Gospiću. Str. 213–226. COBISS.SI-ID 65460066